Grupo Kuroshitsuji AF 2012

Quer montar um grupo ou participar de um? Divulgue e organize aqui grupos de cosplay para eventos em todo o Brasil.

Moderador: Moderadores

Grupo Kuroshitsuji AF 2012

Mensagempor Ciel Phantomhive » Seg Jan 02, 2012 10:56:49

:) Então pessoal não preciso falar nada só que o grupo vai se apresentar no Anime Friends 2012 Sp escreva seu nome e o personagem

Eu ^-^-Ciel Phantomhive
Ciel Phantomhive
Newbie
Newbie

Re: Grupo Kuroshitsuji AF 2012

Mensagempor KDM_ » Sex Mai 25, 2012 1:47:37

bom, dependendo da sua altura, eu posso ser o Sebby ^^
KDM_
Newbie
Newbie

Mensagempor HitokiriKoishii » Sáb Mai 26, 2012 18:37:48

Oh~! Grupo de Kuro! Eu gostaria de participar como Grell claro, mas não sei se meu cosplay vai ficar pronto a tempo... Aaacho que até domingo que vem consigo ter mais certeza, mas estou interessado~ ^.~

Apenas pra avisar queridos, só vou entrar novamente fim de semana que vem, então se não responder a vocês até lá, não fiquem bravos. rsrsrsrs

Aliás, tem algo em mente para uma interpretação do grupo ou ainda vai ser discutido? Kisus =*
HitokiriKoishii
Newbie
Newbie

Mensagempor weng » Dom Mai 27, 2012 6:48:13

The Oakley Frogskins Sunglasses are freakin classics that demand just a little oakley fishing sunglasses a specific thing additional oakley hijinx angling to pull fishing sunglasses off. inexpensive Oakley Frogskin oakley sunglasses replacement lenses Sunglasses has resurrected the authentic tooling from your flak jacket or half jacket 1oakley jacket 1 earlier 80s oakley hijinx angling1 providing you free shipping oakley1holbrook oakleys a possibility to personal fishing sunglasses a item of flak jacket or half jacket oakley holbrook history. The 80s have appear and passed, but that doesn t imply the types have gone forever. personal a item of background with these collectors edition Cheap Oakley Frogskin Sunglasses, as only 3000 pairs can be produced and sold.We are wholesaler of sunglasses,oakley sunglasses replacement lenses if your purchase additional 300usd, plz get in touch with us, we are able to provideflak jacket vs half jacket you with some discount; in circumstance you wish to cheap holbrook sunglasses purchase other Oakley Frogskin Sunglasses Sale, plz deliver your images to us. We personal sunglasses' factory to manufacture them.Oakley Frogskin Sunglasses Outletoakley jacket
weng
Newbie
Newbie

Voltar para Grupos de Cosplay